Η Ryanair, η Νο.1 αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη, σήμερα (15 Μαρτίου) δίνει στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών για το Φεβρουάριο 2018, τα οποία επιβεβαιώνουν ότι η Ryanair παραμένει η Νο.1 αεροπορική εταιρεία και όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών καθώς:
- 86% από τις 48,000 πτήσεις του Φεβρουαρίου αφίχθηκαν με ακρίβεια*
- Μόνο 2 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.
- Μόνο ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 3.000 επιβάτες.
- Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:
“Η Ryanair μετέφερε 8.6 εκατομμύρια επιβάτες το Φεβρουάριο, με το 86% των σχεδόν 48,000 πτήσεων να φτάνει στην ώρα του. Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα 2018 του “Always Getting Better”, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”
Φεβρουάριος | 2017 | 2018 |
Ακρίβεια πτήσεων | 90% | 86%* |
Παράπονα ανά 1,000 επιβάτες | 1.8 | 1.9 |
Παράπονα αποσκευών ανα 1,000 επίβάτες | 0.54 | 0.37 |
Παράπονα που απαντήθηκαν σε λιγότερο από 7 ημέρες | 99% | 99% |
*89% εκτός από τις ημερομηνίες 26-28 Φεβρουαρίου οι οποίες επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από σφοδρή χιονόπτωση.